ماشین لباسشویی ۸ کیلو بکو مدل WCC8632BW ماشین لباسشویی ۸ کیلو بکو مدل WCC8632BW
تاریخ : چهار شنبه 28 اسفند 1398
نویسنده : عادل کریمی

موتور لباسشویی بکو WCC8632BW

 

مدل WCC8632BW بسیار پرقدرت بوده و طراحی خاص ان موجب شده که طول عمر بسیار بالایی داشته باشد. تعداد دور این محصول 1200 میباشد که تقریبا در کمتر لباس شویی با ظرفیت 8 کیلو از این قدرت بهره برده شده است. مصرف این دستگاه بسیار کم بوده و دارای رده ی انرژی +++A است که این یعنی 30 درصد مصرف کمتری نسبت به رده ی انرژی A دارد. به واسطه ی قدرت بالای محصول میتوانید حتی در اب سرد 20 درجه هم لباس ها را کاملا تمیز کنید.

 

ماشین لباسشویی بکو 8 کیلویی مدل WCC8632BW

 

ویژگی شست و شوی سریع

 

یکی از موارد بسیار اساسی در یک لباسشویی سرعت شست و شو است، زیرا این زمان هر چقدر کوتاهتر باشد هم مصرف انرژی پایین می اید و هم استهلاک دستگاه کمتر شده و طول عمر ان بالا میرود. سرعت 1200 دوری این محصول باعث افزایش سرعت شستن میشود در کنار ان سرعت خشک کردن و گرفتن اب محصول هم بیشتر میشود. نیازی نیست که چندین ساعت در روز منتظر باشید تا لباسهایتان شسته شوند با برنامه ی سریع این لباسشویی شما میتوانید تنها در 28 دقیقه تمام لباس هایتان را بشویید.اگر تنها حجم های کمتر مانند دو کیلو در لباسشویی دارید این زمان به 14 دقیقه کاهش خواهد یافت.

 

ماشین لباسشویی بکو 8 کیلویی مدل WCC8632BW

فن‌آوری آکوافیوژن

 

ماشین لباسشویی بکو 8 کیلویی مدل WCC8632BW سیستم صرفه‌جویی مصرف مواد شوینده هستند، حجم زیادی از مواد شوینده حین چرخه شستشو از بین می‌رود. اما فنآوری ویژه آکوافیوژن موجود در لباسشویی 8632 بیشترین استفاده ممکن را از کمترین میزان انرژی، آب و مواد شوینده می‌کند.برای پیشگیریاز بین رفتن مواد شوینده حین شستشو، فن‌آوری آکوافیوژن از خروج آب از داخل مجفظه تا پایان چرخه شستشو جلوگیری می‌کند تا بیشترین استفاده ممکن را از مواد شوینده داشته باشد.

ماشین لباسشویی بکو 8 کیلویی مدل WCC8632BW

 

سایر امکانات

 

صفحه نمایش این محصول دیجیتالی بوده و بسیار زیبا طراحی شده است. با این صفحه نمایش زیبا شما قادر خواهید بود که زمان باقی مانده شستشو و یا مدت زمان باقی مانده تا شروع کار را مشاهده کنید.  لباسشویی بکو مدل 81283 دارای سنسورهایی است که میزان سطح اب درون دیگ را به صورت کاملا اتوماتیک تنظیم میکند در نتیجه با تعین مقدار لباس بارگیری شده درون دیگ این لباسشویی مقدار اب را تعیین میکند تا به این ترتیب از مصرف اب و مواد شوینده ی بیشتر از حد نیاز جلوگیری کند.

ماشین لباسشویی بکو 8 کیلو مدل WMY81283LMXB2

قیمت :7500000

جهت خرید کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید‎ ‎در این وبلاگ ما می خواهیم برنامه های جاوا و اندروید را قرار دهیم این برنامه هایی که گذاشته ام زیپ و پسورد ندارد تا شما به راحتی دانلود کنید. راستی این وبلاگ را هم به دوستانتان معرفی کنید. ممنون!